Hvordan bruger man Hjemmesiden?
#Vores-Hjem

Egen konto
I appen "Vores-Hjem" får hver bruger sin egen konto. Denne individuelle konto giver mulighed for at tilpasse kalenderen, to-do lister og påmindelser efter egne behov, samtidig med at man stadig er en del af familiens fælles planlægning

Fælles Kalender
Hver bruger får sin egen konto i appens kalender, så de kan tilpasse og opdatere deres egne aktiviteter. Dette giver mulighed for at holde styr på individuelle aftaler, samtidig med at familiens fælles kalender er synkroniseret.
#Vores-Hjem

Fælles madplan
Madplanen gør det nemt at planlægge måltider for ugen og opdatere dem løbende. Du kan tilpasse madplanen efter behov, synkronisere den med indkøbslisten og, hvis ønskes, tilføje links til opskrifter fra andre madretter hjemmesider.
#Vores-Hjem

Indkøbsliste
Der er mulighed for at bruge en indkøbsliste i Vores-Hjem, og du kan downloade indkøbslisten og videresende den til andre, så hele familien kan være med.
#Vores-Hjem

Opgaver/
To do liste
I Vores-Hjem kan du oprette og organisere opgaver på en fælles to-do liste. Opgaverne kan tildeles forskellige familiemedlemmer, og du kan nemt holde styr på, hvad der er gjort og hvad der mangler at blive gjort.
#Vores-Hjem